5 Mayıs 2013 Pazar

Meydan Okuma Görevleri (BASİT) - 5

Selamlar herkese,

World of Battles mmorts oyununda bu hafta sizlere geçen haftalarda devam ettiğim konunun son blog yazısına gelmiş bulunuyorum. Meydan Okuma Görevleri'nin son iki görevini de bu hafta anlatıp konuyu kapatıyoruz arkadaşlar. Meydan Okuma Görevleri'ni yapmadan çarpışmalara girmemenizi öneririm. Çünkü gerçek çarpışmayı yaşayabileceğiniz, size taktikler verebilecek bir mod. Ekstra olarak da Tecrübe Puanı, Altın ve Cevher kazanmanız mümkün.

Yerel Turnuva


Yerel Turnuva meydan okuması gayet kolay bir görev. Çarpışma başladığında hemen karşınıza bir düşman ordusu çıkıyor. Birliklerimizi karşı ordunun birliklerine göre yönlendirip savaşa başlıyoruz. Ben hemen önden piyadelerimi gönderip. Hemen yan taraftan düşman okçu birliklerine süvarilerimi yolluyorum. Böylece okçu birliklere yüksek hasar verip, birliklerime yapacağı yoğun okçu atışını engellemiş oluyorum.


Çok çabuk gelişen çarpışmada doğru hamleleri yaparak düşman orduya karşı üstünlük kuruyorum. Ve çarpışmanın sonunda kazanan taraf olmanın verdiği gururla bana verilen ödülleri alıp orduma yeni ekipmanlar alabiliyorum.

Fatihin Yolu


Fatihin Yolu Meydan Okuma Görevi'nde biraz daha zorlanıyoruz. Normal bir çarpışma gibi görünse de sizi gerçekten zorlayacak olan bir görev. Hemen önümüzde bir mızrakçı birliği iki tane de okçu birliği beliriyor. Onlara saldırmaya başladığımız da beklenmedik bir anda yan tarafımızdan bir piyade iki okçu birliği daha saldırıya başlıyor.


Birliğimi ikiye bölmem gerekiyordu ve arkada kalan okçu birliğimi hızlıca oradan uzaklaştırıyorum. Piyadelerimin bir kısmını yeni gelen birliklere yönlendirip süvarilerim ile düşman okçu birlikleri hızlıca saf dışı bırakmaya çalışıyorum. Çarpışmanın sonunda doğru hamleleri yaparak kazanan taraf oluyorum. En çok zorlandığım Meydan Okuma Görevi diyebilirim.

Meydan Okuma Görevleri'nin sonuna gelmiş bulunuyorum. Sizde hala aramıza katılmadıysanız hemen, World of Battles oyna linkine tıklayıp üye olup oyuna başlayabilirsiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder