17 Mart 2013 Pazar

[WOB] Favori Birliklerim

Merhaba arkadaşlar,

Size bu hafta World of Battles Ortaçağ'ın Çöküşü'ndeki favori birliklerimi anlatacağım. Savaş alanında ekstra olarak güveneceğiniz birlikler olmalı. Benim birliklerimden üç tanesini sizinle paylaşacağım.

Azgın Minotor Piyadeleri 




Azgın Minotor Piyadeleri favori birliğimdir. Nedenide gelince ön saflarda çok uzun süre dayanabiliyorlar. Ve aktif yeteneklerinden biri olan "Hücuma Dirençli" özelliği hücumlara karşı bana avantaj sağlıyor. Savaş bittiğinde ayakta bir piyadem kaldıysa o kesinlikle Azgın Minotor Piyadeleri'dir. Ekipman da olarakta direnç ağırlıklı eşyalar seçmeye özen gösteriyorum. 

Dalaşbaşlılar


Dalaşbaşlılar okçu birliklerimin en değerli olanlarıdır diyebilirim. Bu birliği değerli kılan özelliği yeri geldiğinde yakın dövüş yapabilmeleridir. Erimdeki başarılarını, ani bir piyade saldırısında da yakın dövüşte sergiliyorlar. Ekipman olarakta "Nişancılık" ve "Erim" özelliklerine dikkat etmeye çalışıyorum. 

Kentor Av Efendileri


Kentor Av Efendileri, World of Battles dünyasının en değerli birliklerinden biridir. Bunun nedeni mükemmel özelliğinden kaynaklanıyor. "Örümcek Ağı" yeteneği kullanıldığında, seçtiğimiz düşman birlik bir süreliğine hareket edemez hale geliyor ve bize saldırmamız için fazlasıyla zaman veriyor. Ekstra olarak "Koşu" ve "Ezip Geçme" gibi özellikleri de yabana atılacak özellikler değil. 

Benim ordumun vazgeçilmezi olan üç birliği anlatmaya çalıştım arkdaşlar. Sizde bu birliklere sahip olmak istiyorsanız hemen world of battles üye olun ve world of battles yükleyin. Hala geç değil. Sizi aramızda görmekten ve aynı saflarda çarpışmaktan onur duyarım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder