17 Mart 2013 Pazar

Menkaura'nın Seti

Merhaba arkadaşlar,

Bu blog yazımda size Cengiz Han 2 dünyasında kullandığım eşsiz seti anlatacağım. Kullandığım set henüz sizin kullanmaya başlamadığınız "Gizemli Kudret" setini kullanıyorum.




Üstümdeki bütün eşyalar +10 büyüleme yapılmış durumdadır. Ekstra olarak hepinizin bildiği damgalama yaparak eşyalarımın özelliklerini arttırdım. Domino olarakta, Cengiz Han 2'de menzilli oyuncuların çok oluşu beni menzilli savunma kullanmaya yöneltti.



Resimde gördüğünüz Gizemli Kudret Kılıcı mavi özellik, mor özellik, cevher işleme, damgalama, büyüleme, zodyak damgalama ve domino basılmış halde tam bir Kılıç Ustası silahı. Cevher olarak setimde güç puanları, direnç ve vuruş tercih etmeye çalıştım. Kullandığım cevherlerin de bir çoğu henüz sizin kullanımınıza açık değil. Çift zodyak damgalama mevcut setimde, tam bir ölüm makinasıyım diyebilirim. :)




 Bileklik ve yüzük olarak Şeytani Bileklik ve Şeytani Yüzüğü kullanıyorum. Cevher olarak bileklikte direnç, yaşam puanı ve dayanıklılık tercih ettim. Yüzükte ise vuruş, yaşam puanı ve dayanıklılık.

Setimi size kısaca anlatmaya çalıştım. Sizde Cengiz han oynamaya devam edip oyunun hakkını vererek oynarsanız sahip olamayacağınız eşya yok. İstemek başarmanın yarısıdır derler, o yüzden sizde hala Cengiz han 2 download etmediyseniz hemen Cengiz Han 2 indirerek aramıza katılabilirsiniz. Bir sonraki blog yazımda görüşene dek kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder