30 Mart 2013 Cumartesi

[WOB] Menkaura'nın Favori Savaş Haritası

Herkese merhaba,

Bu blog yazımda sizlere World of Battles mmorts'te favori haritam olan "Duvar"ı anlatacağım. Duvar haritası avatanjları ve dezavantajları olan bir harita. Doğru bir şekilde haritayı kullanabilirsek, birliklerimizi doğru bir şekilde yönetebilirsek zafer bizim olacaktır.


Ben ortada bulunan kırık duvarların bir aralığına piyade, mızrakçı, okçular ve dev birliklerimi yerleştiriyorum. Diğer kırık olan tarafa da süvarilerimi yerleştiriyorum. Burada avantajım, süvarilerimi arkalarından dolaştırıp okçu birliklerine ağır hasar vermek ya da tamamen ortadan kaldırmak.

Yukarıdaki resimde gördüğünüz gibi birliklerimi yerleştiriyorum. Karşıdan gelen birliği gördüğümde, okçu birliklerimi savunabileceğim bir şekilde saldırıyı gerçekleştiriyorum. Okçu birliklerimi koruyabilirsem, karşı orduya ağır hasar verip zaferi kazanabileceğimi düşünüyorum. 

Tam da istediğim gibi başlıyor savaş düşman ordunun piyadeleri, mızrakçıları ve devi benim birliğime doğru gelirken. Bende süvarilerim ile okçu birliklerini darma duman ederek kendi birliklerimin rahat bir nefes almasını sağlıyorum.

Ve savaş sona erdiğinde doğru bir taktikle savaşı kazanan taraf olarak gayet mutlu bir şekilde çarpışmayı sonlandırıyorum. Siz hala world of battles oynamadıysanız bence hiç vakit kaybetmeden oynamaya başlamalısınız. Haftaya yeni blog yazıları ile karşınızda olacağım. Kılıcınız keskin, zaferler sizin olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder