29 Mart 2013 Cuma

Menkaura'nın Bir Günü

Herkese merhaba arkadaşlar,



Bu blog yazımda size bir gün içinde neler yaptığımı anlatacağım. Bir Joygame çalışanı olarak çok şanslı olduğumu söyleyebilirim. Bunun nedeni normal bir işte çalışsaydım belki de işe gitmek istemeyecektim ya da mutsuz olacaktım. Ama Joygame'de gayet mutluyum ve yaptığım işi çok seviyorum.

Burada mutlu olmamın en büyük nedeni iş arkadaşlarım. İşe başladığım günden bu güne kadar hiç bir zaman bana bir yabancıymışım gibi davranmadılar. Sanki yıllardır Joygame'de çalışıyormuşum gibi hissediyorum. Tabii ki burada Cengiz Han 2 ekibine ayrı bir parantez açmamda fayda var. Gerek Ürün Müdürümüz Mullrian olsun, gerek aramızdan ayrılan Orgulas olsun, bana karşı bir patrondan, bir yöneticiden çok bir arkadaş gibi yaklaşmaları işime daha çabuk alışmamı sağladı. Burada atmadan geçemeyeceğim iki arkadaşım, bütün günümü beraber geçirdiğim ve çok şey öğrendiğim Aranel'in ve Rinion'ın haklarını ödeyemem.

Gelelim günüm nasıl geçiyor arkadaşlar. Mesai saatlerimiz var herkesin bildiği gibi 7/24 burada oyunu gözlemliyoruz. 09:00-18:00 mesaisini anlatabilirim. Sabah Joygame ofisine geliyorum, kahvemi alıp 2 sunucuyu açıp oyunda sorunu olan ya da rahatsız edici konuşmaların olup olmadığına bakıyorum. Bu gün içinde sürekli devam ediyor. Zamanımın çoğunu sizden gelen özel mesajlara cevap vererek geçiriyorum. Ekstra olarak blog yazıları yazıyorum, genel raporlar var onları hazırlayıp gönderiyorum. Etkinlikler yapıyoruz biliyorsunuz... Sosyal ağlarda onların neler olabileceğini ve hediyeleri ayarlayıp etkinliği gerçekleştiriyorum. Sizlerden gelen hata veya talepler sonrası test sunucusunda bunların denemesini yapıyorum.

Bunun dışında çoğu arkadaşımız biliyordur. World of Battles Ortaçağ'ın Çöküşü'nün de oyun görevlisiyim. World of Battles online strateji oyunlarından biri ve onun ile alakalı da bir çok işimiz mevcut. Bazı arkadaşımız World of Battles'ı bilmiyor olabilir. Eğer merak ederseniz world of battles kayıt ol tıklayarak, kayıt olup indirebilirsiniz.

Blog yazımın sonuna gelirken, gün içinde neler yaptığımı ve bir Joygame çalışanı olarak ne kadar şanslı olduğumu anlatmaya çalıştım. Umarım bir gün sizde bu kadar güzel bir ofis ortamında çalışma fırsatı elde ederseniz. Kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder