10 Haziran 2013 Pazartesi

Menkaura'nın Favori Kıyafeti

Herkese selamlar,

Cengizhan dünyasından yeni bir blog yazısıyla sizler ile birlikteyim. Bu blog yazımda oyunda seviye gözetmeksizin herkesin kullandığı kıyafet çeşitlerinden, benim favorimi anlatacağım arkadaşlar. Benim favori kıyafetim "Aşık Kıyafeti". Şekil olarak gayet farklı ve güzel geliyor. :)




Aşık kıyafetime oyuna yeni yama ile eklenen Dermatoglifik Desen sisteminden "Tesir Düşürme Dermatoglifik Deseni - Kritik Vuruş" kullandım. Kılıç ustası olduğum için kritik vuruşa ihtiyacım var ve yakın savunma hariç bütün savunmaları alıyorum benim için avantajlı bir kıyafet haline geldi. Savaş alanında artık hem savunmam hem de vuruşlarımla düşmanlarıma korku salabilirim.


Siz de Cengiz Han 2 dünyasının ihtişamlı pazarında kendinize uygun kıyafeti ve dermatoglifik deseni bularak savaş alanında fark yaratabilirsiniz. Çeşit çok, karar vermek zor ama herkese uygun eşya mevcut pazarımızda. MMORPG oyununun kralı olan Cengiz Han 2'ye hala başlamadıysanız vakit kaybetmeden aramıza katılmalısınız.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder