23 Mart 2013 Cumartesi

Cengiz Han 2'de Oyun Görevlisi Olmak

Herkese merhaba arkadaşlar,



Cengizhan oyunununda oyun görevlisi olmanın nasıl bir şey olduğundan bahsetmeye çalışacağım sizlere. Oyun görevlisi olmak sandığınız kadar eğlenceli bir iş değil öncelikle onu söyleyebilirim. Sizin günlerinizi, aylarınızı harcadığınız şeylere çok kolay ulaşabiliyoruz. Fakat bunları kullanamıyoruz. Mesela Gizemli Kudret Setine sahibim ama hiç bir oyuncuyu öldüremiyorum, savaşlara katılamıyorum. Kısacası sizin yaptığınız hiç bir şeyi ben yapamıyorum.


Herkes şöyle sanıyor olabilir; oyun görevlisi bütün gün oyuna bakıyor ban atıp susturma veriyor. Tamamen yanlış bir düşünce olduğunu söyleyebilirim. İş tanımımda oyunu takip edip hakaret, hile, rahatsız edici davranışların takibinin yanı sıra, çıkarmam gereken raporlar, yazmam gereken blog yazıları, yeni etkinlik fikirleri yani anlayacağınız bir çok işimiz var. Sadece oyuncu banlamak için burada bulunmuyoruz. 

Bir oyun görevlisinin en büyük sorunu anlaşılamamaktır. Bundan kastım nedir? Yaptığımız indirimleri ele alalım. Hangi eşyalarda indirim olacak, oranları ne olacak, bunlar nasıl oyuna yansıyacak, alt yapısı, pazarın düzenlenmesi hepsi bir iş yükü ve kolay işler değil arkadaşlar. Yapılan etkinliklerde, etkinliği yaparken neler ile uğraştığımızı da düşünmenizi istiyorum. :)

Yazımın sonuna doğru gelirken sizlerden ricam "Size bir soru sorabilir miyim?" demek yerine soruyu sormanız. :) Belki bir gün sizde oyun görevlisi olabilirsiniz. Ve hala  cengizhan oyunu indirmediyseniz linke tıklayarak indirebilirsiniz. Herkese iyi günler. Bir sonraki blog yazımda görüşünceye dek kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder